Ιδού δυο συσκευασίες απορρυπαντικού Ariel όπως φαίνονται από την μπροστινή όψη. Στα αριστερά η νέα συσκευασία, στα δεξιά η παλαιά. Το σχήμα της νέας φιάλης και η ετικέτα είναι διαφορετικά από αυτά της παλαιάς. Όμως το προϊόν παραμένει το ίδιο και η τιμή πώλησης επίσης !
Η νέα φιάλη είναι πιο χοντρή και περιέχει 10% επιπλέον προϊόν. Ωστόσο... Υπάρχουν κάποιες «μικροδιαφορές». Καταρχήν, η παλαιά φιάλη είναι για 20 πλύσεις...
Ενώ η ετικέτα στη νέα φιάλη μας πληροφορεί ότι μπορούμε να κάνουμε 18 + 2 πλύσεις..… Ok, έστω !
Για το ARIEL ίσως το 18 + 2 να μην ισούται πάντα με το 20 Κατά βάθος ίσως να μην υπάρχει τίποτα το περίεργο... Αν και !
Ας επιστρέψουμε στη νέα φιάλη !
Σ’ αυτή τη νέα φιάλη, η ετικέτα μας επισημαίνει ότι υπάρχει 10% επιπλέον προϊόν...
Εάν λοιπόν έχουμε 10% επιπλέον προϊόν, πρέπει να μπορούμε να κάνουμε 10% περισσότερες πλύσεις
Το οποίο μας κάνει (ας βάλουμε εμπρός τις αριθμομηχανές)...
20 + 10% = τουλάχιστον 22 πλύσεις
ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΟΨΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΦΙΑΛΩΝ.
Αριστερά η νέα φιάλη - Δεξιά η παλιά
Το σχήμα των δυο φιαλών όπως και οι ετικέτες διαφέρουν.
Όμως το προϊόν παραμένει το ίδιο και η τιμή πώλησης επίσης.
ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΌΤΙ
Η νέα φιάλη περιέχει 10% επιπλέον προϊόν...
Αλλά θα αντιληφθούμε ότι πρόκειται για
10% λιγότερο...
Η παλαιά φιάλη
Η νέα φιάλη
Συμπέρασμα: Το Ariel (ανήκει στον όμιλο Procter & Gamble) μόλις εφηύρε μια νέα μαθηματική αρχή:
Έστω ένα πεπερασμένο σύνολο του οποίου η τιμή παραμένει σταθερή, εάν αυξήσουμε δωρεάν κατά 10% την ποσότητα του προϊόντος, ο όγκος περνάει από το1,5 λίτρο σε 1,4 λίτρο
Και ο αριθμός πλύσεων αυξάνεται από τις 20 στις 18+2 … Τι αυξήθηκε πραγματικά κατά 10% ?
Τα κέρδη της Procter & Gamble ? ή Η εντύπωση που έχω ότι με περνάνε για βλάκα;
Το προωθούμε ευρέως Ως δωρεάν διαφήμιση υπέρ του Ομίλου Procter & Gamble
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου