Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ. - Το ARIEL Και οι στοιχειώδεις μαθηματικοί υπολογισμοί

 ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΠΩΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ. Το ARIEL Και οι στοιχειώδεις μαθηματικοί υπολογισμοί
Ιδού δυο συσκευασίες απορρυπαντικού Ariel όπως φαίνονται από την μπροστινή όψη.  Στα αριστερά η νέα συσκευασία, στα δεξιά η παλαιά. Το σχήμα της νέας φιάλης και η ετικέτα είναι διαφορετικά από αυτά της παλαιάς. Όμως το προϊόν παραμένει το ίδιο και η τιμή πώλησης επίσης !



Η νέα φιάλη είναι πιο χοντρή και περιέχει 10% επιπλέον προϊόν. Ωστόσο...  Υπάρχουν κάποιες «μικροδιαφορές». Καταρχήν, η παλαιά φιάλη είναι για 20 πλύσεις...

Ενώ η ετικέτα στη νέα φιάλη μας πληροφορεί ότι μπορούμε να κάνουμε 18 + 2 πλύσεις..… Ok, έστω !




Για το ARIEL ίσως το 18 + 2 να μην ισούται πάντα με το  20  Κατά βάθος ίσως να μην υπάρχει τίποτα το περίεργο...  Αν και !

Ας επιστρέψουμε στη νέα φιάλη !


Σ’ αυτή τη νέα φιάλη, η ετικέτα μας επισημαίνει ότι υπάρχει 10% επιπλέον προϊόν...

Εάν λοιπόν έχουμε 10% επιπλέον προϊόν, πρέπει να μπορούμε να κάνουμε 10% περισσότερες πλύσεις
Το οποίο μας κάνει (ας βάλουμε εμπρός τις αριθμομηχανές)...

20 + 10% = τουλάχιστον 22 πλύσεις

ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΠΙΣΩ ΟΨΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΦΙΑΛΩΝ.
Αριστερά η νέα φιάλη -  Δεξιά η παλιά
Το σχήμα των δυο φιαλών όπως και οι ετικέτες διαφέρουν.
Όμως το προϊόν παραμένει το ίδιο και η τιμή πώλησης επίσης.

ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΌΤΙ

Η νέα φιάλη περιέχει 10% επιπλέον προϊόν...

Αλλά θα αντιληφθούμε ότι πρόκειται για

10% λιγότερο...


Η παλαιά φιάλη


Η νέα φιάλη

Συμπέρασμα: Το Ariel (ανήκει στον όμιλο Procter & Gamble) μόλις εφηύρε μια νέα μαθηματική αρχή:

Έστω ένα πεπερασμένο σύνολο του οποίου η τιμή παραμένει σταθερή, εάν αυξήσουμε δωρεάν κατά 10% την ποσότητα του προϊόντος,  ο όγκος περνάει από το1,5 λίτρο σε 1,4 λίτρο

Και ο αριθμός πλύσεων αυξάνεται από τις 20 στις 18+2 …  Τι αυξήθηκε πραγματικά κατά 10% ?

Τα κέρδη της Procter & Gamble ?  ή   Η εντύπωση που έχω ότι με περνάνε για βλάκα;

Το προωθούμε ευρέως  Ως δωρεάν διαφήμιση υπέρ του Ομίλου  Procter & Gamble

Δεν υπάρχουν σχόλια: